mandag 25. april 2011

Påskeferie og siste innspurt til eksamensforberedelser

Nå er altså påskeferien straks slutt, og det nærmer seg eksamenstid. Faktisk så er det bare TO korte dager til hjemmeeksamen starter. Denne påskeferien gikk med til noen herlige dager med shopping i Stockholm, samt litt eksamenslesing. Men nå er hjernen min fortsatt i feriemodus, og både eksamenslesing og andre oppgaver er satt litt på vent, mens en sitter og stirrer blankt på PC-skjermen. Den siste metodelære-oppgaven (den som altså bestemmer om en er verdig til å ta eksamen i faget eller ikke) begynner å gå sakte men sikkert framover. Min konklusjon her er at regresjonsanalyse fortsatt, og kommer vel alltid til å være, helt gresk for meg. Det er skummelt hvor lite spennende det er å sitte og analysere en rekke tall for å finne ut hva som egentlig påvirker tillitt til politiet. Mens jeg funderte på dette, startet jeg å se på Rules of Engagement mens jeg ventet på motivasjon til å prøve å forstå dette. Nå har det blitt til at jeg har fortsatt å se på dette, og motivasjonen har latt vente på seg. Takk gud for at hjernen min har ferdig-installert auto modus.

-Lise-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar