mandag 11. april 2011

Kortere og kortere tid til eksamen og så lite leselyst

Nå nærmer det seg eksamenstid for oss sosiologistudenter, men i det siste har jeg hatt en større bekymring. Jeg begynner nemlig å bli totalt avhengig av å se på filmer og serier. Det er kanskje ikke slik det burde vært når man skal være flink student, men det blir til at jeg heller legger bøkene til side, og velger å sette meg foran pc'en for å se en film (eller 5 i stedet). Jeg kan sitte i flere timer og se på alle slags filmer, og da mener jeg virkelig ALL SLAGS!! Hittil har jeg blant annet sett en del high-school filmer og utallige episoder av Gossip Girl. Senere sitter jeg med en heller urolig følelse, for jeg vet det er mye en må lese før eksamen, men filmer og slikt er til tider så mye mer interessant enn å lese om utallige døde teoretikere. Da gjenstår det vel bare å vente og se om jeg en gang i nærmeste fremtid klarer å legge filmavhengigheten på hyllen.. Hvertfall for et par timer om dagen, slik at det kan bli litt tid til eksamenslesning nå framover..

-Lise-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar